Neděle - den první

3. září 2017 v 22:33 | AK
Milí čtenáři!

Na náš soustředěný blog se netradičně vmísilo zpravodajství ze Švýcarska!
Doufám, že se mi podaří každý den vkládat aspoň krátkou zprávu, někdy třeba i fotodokumentaci, co čas a megabajty dovolí...

Úspěšně jsme se dostali až k našemu ferienheimu v Oberwaldu, cesta probíhala asi takto:

6:24 ráno - po naložení všech kufrů (velikostí často nepřímo úměrných k majitelům) a také obsáhlé aparatury jsme zamávali rozesmutnělým rodičům, které děti opustily nejen na dva týdny v srpnu, ale teď zase na týden - a to dokonce první školní... V autobuse jsme na to ale rychle zapomněli a zamířili na západ...

9:36 - první zastávka - před Rozvadovem, na nám dobře známém místě - u pumpy a "Mekáče", kde nešlo jinak, než okusit místní dobroty, křupavé hranolky a kávy velikosti pivního půllitru... a potkali jsme také korejský symfonický orchestr ve dvou autobusech - spolupráce prozatím nenavázána, pouze mávání...

12:44 - Rasthof Hohenlohe - další zastávka, na záchod jsme se dostali už jen za eura... Autobus se mezitím proměnil v kino na kolech, hudebně-filmový maraton jsme započali s Meryl Streepovou. A pokračujeme dál...

17:34 - poslední mezizastávka, ještě na německé půdě. Na odpočívadle jsme vyzkoušeli cvičící stroje, abychom protáhli ztuhlá těla z dlouhé cesty... Přihlížejicí nepřijdou zkrátka, procvičí zase bránice. V autobuse pak pokračuje filmová štafeta, blížíme se k hranicím...

20:24 - pan řidič Martin s autobusem prokličkoval prudkými zatáčkami až nahoru na kopec, přivítal nás výhled s měsícem téměř v úplňku, vyložili jsme bagáž, rozebrali si pokoje v dřevěné chatě, která nás hostí už dlouhá léta, stejně jako paní kuchařky, které nám navařily zeleninovou polévku s chlebem. Teď už chata pomalu usíná, já ještě dopisuji poslední věty...

Zítra vstáváme v půl sedmé, abychom stihli náš první koncert - ve škole. Tady ve Švýcarsku mimochodem škola začala už před pár týdny... Po snídani tedy přibalíme batikovaná trička a vyrážíme :)

Dobrou noc!

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.